Rekrutacja do Dziennego Domu Pomocy w Chełmnie

Utworzono dnia 15.01.2025

 


 

Rozpoczynamy rekrutację do Dziennego Domu Pomocy w Chełmnie w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w Chełmnie”!

Z radością informujemy, że od 14 stycznia 2025 r. rusza rekrutacja do projektu realizowanego
w partnerstwie pomiędzy Gminą Miasto Chełmno i Partnerem – Wyższą Szkołę Gospodarki w Bydgoszczy. Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu FEKP.08.00 Działanie FEKP.08.24 Usługi społeczne i zdrowotne z programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 oraz budżetu państwa.

Dzienny Dom Pomocybędzie funkcjonował od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00
adres:
Dominikańska 40, Chełmno

 

Zapraszamy do udziału wszystkich zainteresowanych! Szczegóły dotyczące procesu rekrutacji oraz dokumenty zgłoszeniowe będą dostępne na naszej stronie internetowej www.cus.byd.pl oraz w Centrum Usług Społecznych w Chełmnie przy ul. Hallera 11.

Wypełnione dokumenty wraz z wszystkimi załącznikami będzie można składać
20.01 (poniedziałek) , 22.01 (wtorek) i 24.01.2025 (piątek) w DDP na Dominikańskiej 40,
w godzinach od 11:00 do 14:00

Razem tworzymy lepszą przyszłość dla potrzebujących!

 

DOKUMENTY REKTUTACYJNE DO DZIENNEGO DOMU POBYTU W CHEŁMNIE:

  1. Formularz zgłoszeniowy

  2. Opinia lekarska

  3. Karta oceny sytuacji materialnej

  4. Oświadczenie o dochodach

  5. Oświadczenie uczestnika

Dodatkowo trzeba dostarczyć:

  • Orzeczenie o niepełnosprawności (ksero) lub orzeczenie o stanie zdrowia lub opinia lekarska o chorobie demencyjnej.

  • Kserokopia dokumentu potwierdzającego miesięczne dochody (np. decyzja ZUS, KRUS).

  • Kserokopia dokumentu potwierdzającego miejsce zamieszkania na terenie miasta/gminy Chełmno. Dokument wystawiony na daną osobę i jej adres zamieszkania np. decyzja ws. wymiaru podatku od nieruchomości, rachunek lub faktura za media, ścieki, odpady komunalne lub inne równoważne dokumenty np. umowa najmu. W przypadku braku: oświadczenie lub zgoda na uzyskanie danych z Urzędu Miasta/Gminy potwierdzających zameldowanie i zamieszkanie pod wskazanym adresem.

  • Oświadczenie o samotnym zamieszkaniu (opcjonalnie).


 

 

ZAŁĄCZNIKI