Rekrutacja do Dziennego Domu Pomocy w Chełmnie
Rozpoczynamy rekrutację do Dziennego Domu Pomocy w Chełmnie w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w Chełmnie”!
Z radością informujemy, że od 14 stycznia 2025 r. rusza rekrutacja do projektu realizowanego
w partnerstwie pomiędzy Gminą Miasto Chełmno i Partnerem – Wyższą Szkołę Gospodarki w Bydgoszczy. Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu FEKP.08.00 Działanie FEKP.08.24 Usługi społeczne i zdrowotne z programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 oraz budżetu państwa.
Dzienny Dom Pomocybędzie funkcjonował od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00
adres: Dominikańska 40, Chełmno
Zapraszamy do udziału wszystkich zainteresowanych! Szczegóły dotyczące procesu rekrutacji oraz dokumenty zgłoszeniowe będą dostępne na naszej stronie internetowej www.cus.byd.pl oraz w Centrum Usług Społecznych w Chełmnie przy ul. Hallera 11.
Wypełnione dokumenty wraz z wszystkimi załącznikami będzie można składać
20.01 (poniedziałek) , 22.01 (wtorek) i 24.01.2025 (piątek) w DDP na Dominikańskiej 40,
w godzinach od 11:00 do 14:00
Razem tworzymy lepszą przyszłość dla potrzebujących!
DOKUMENTY REKTUTACYJNE DO DZIENNEGO DOMU POBYTU W CHEŁMNIE:
-
Formularz zgłoszeniowy
-
Opinia lekarska
-
Karta oceny sytuacji materialnej
-
Oświadczenie o dochodach
-
Oświadczenie uczestnika
Dodatkowo trzeba dostarczyć:
-
Orzeczenie o niepełnosprawności (ksero) lub orzeczenie o stanie zdrowia lub opinia lekarska o chorobie demencyjnej.
-
Kserokopia dokumentu potwierdzającego miesięczne dochody (np. decyzja ZUS, KRUS).
-
Kserokopia dokumentu potwierdzającego miejsce zamieszkania na terenie miasta/gminy Chełmno. Dokument wystawiony na daną osobę i jej adres zamieszkania np. decyzja ws. wymiaru podatku od nieruchomości, rachunek lub faktura za media, ścieki, odpady komunalne lub inne równoważne dokumenty np. umowa najmu. W przypadku braku: oświadczenie lub zgoda na uzyskanie danych z Urzędu Miasta/Gminy potwierdzających zameldowanie i zamieszkanie pod wskazanym adresem.
-
Oświadczenie o samotnym zamieszkaniu (opcjonalnie).