Rusza rekrutacja do Projektu „Kujawsko – Pomorska Teleopieka Etap I” !
Rusza rekrutacja do Projektu „Kujawsko – Pomorska Teleopieka Etap I” !
Termin rekrutacji: od 4.10.2024r. do 15.11.2024r.
Rozpoczynamy rekrutację do Projektu „Kujawsko – Pomorska Teleopieka Etap I”.
Projekt ten finansowany jest z Funduszy Europejskich, a jego Partnerem wiodącym jest Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu. Zapraszamy do udziału osoby, które potrzebują wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i spełniają poniższe kryteria.
Kogo zapraszamy do udziału w Projekcie?
W Projekcie mogą uczestniczyć osoby, które:
- potrzebują wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (z powodu wieku, stanu zdrowia lub niepełnosprawności);
- mieszkają, pracują lub uczą się na terenie Miasta Chełmna;
- nie korzystają z opieki instytucjonalnej.
Jakie usługi oferujemy?
- pomoc sąsiedzką – wsparcie w codziennym życiu;
- usługi teleopieki (opaski) – zapewniają Ci bezpieczeństwo w domu i poza nim;
- pogłębioną analizę stanu zdrowia – wyłącznie dla osób, które otrzymają opaski.
Kto ma szanse na dodatkowe punkty w procesie rekrutacji?
Osoby, które:
- mają znaczną lub umiarkowaną niepełnosprawność;
- posiadają niepełnosprawność sprzężoną;
- zmagają się z zaburzeniami psychicznymi;
- posiadają niepełnosprawność intelektualną;
- posiadają całościowe zaburzenia rozwojowe;
- korzystają z Programu FE Pomoc Żywnościowa;
- mieszkają samotnie;
- są w kryzysie bezdomności lub zagrożone wykluczeniem społecznym (zamieszkują w mieszkaniach treningowych / wspomaganych).
Jak się zgłosić?
- Osobiście – zgłoszenia można składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmnie, przy ulicy gen.J.Hallera 11, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy urzędu, telefonicznie 56 686 84 37,
- Mailowo – zgłoszenie prześlij na adres e-mailowy: sekretariat@mopschelmno.pl
Uwaga!!!
Zgłoszenia, które wpłyną po terminie rekrutacji automatycznie będą kwalifikowane na listę rezerwową według kolejności zgłoszeń, pod warunkiem spełnienia kryteriów formalnych.
W przypadku powstania pytań, czy wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny po numerem:
56 686 84 37
789 339 341
Dokumenty wymagane do zgłoszenia / dokumenty do pobrania:
- Formularz zgłoszeniowy – załącznik nr 1;
- Dokumenty potwierdzające spełnienie kryteriów formalnych i merytorycznych (punktowanych): np. rachunki / decyzje itp. z imieniem i nazwiskiem oraz adresem zamieszkania potwierdzające zamieszkiwanie na terenie Miasta Chełmna, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub dokument równoważny, zaświadczenie o korzystaniu z Programu FE Pomoc Żywnościowa itp.)
Dokumenty, z którymi należy się zapoznać:
- Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie;
Rusza rekrutacja do Projektu „Kujawsko – Pomorska Teleopieka Etap I” !
Termin rekrutacji: od 4.10.2024r. do 15.11.2024r.
Rozpoczynamy rekrutację do Projektu „Kujawsko – Pomorska Teleopieka Etap I”.
Projekt ten finansowany jest z Funduszy Europejskich, a jego Partnerem wiodącym jest Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu. Zapraszamy do udziału osoby, które potrzebują wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i spełniają poniższe kryteria.
Kogo zapraszamy do udziału w Projekcie?
W Projekcie mogą uczestniczyć osoby, które:
- potrzebują wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (z powodu wieku, stanu zdrowia lub niepełnosprawności);
- mieszkają, pracują lub uczą się na terenie Miasta Chełmna;
- nie korzystają z opieki instytucjonalnej.
Jakie usługi oferujemy?
- pomoc sąsiedzką – wsparcie w codziennym życiu;
- usługi teleopieki (opaski) – zapewniają Ci bezpieczeństwo w domu i poza nim;
- pogłębioną analizę stanu zdrowia – wyłącznie dla osób, które otrzymają opaski.
Kto ma szanse na dodatkowe punkty w procesie rekrutacji?
Osoby, które:
- mają znaczną lub umiarkowaną niepełnosprawność;
- posiadają niepełnosprawność sprzężoną;
- zmagają się z zaburzeniami psychicznymi;
- posiadają niepełnosprawność intelektualną;
- posiadają całościowe zaburzenia rozwojowe;
- korzystają z Programu FE Pomoc Żywnościowa;
- mieszkają samotnie;
- są w kryzysie bezdomności lub zagrożone wykluczeniem społecznym (zamieszkują w mieszkaniach treningowych / wspomaganych).
Jak się zgłosić?
- Osobiście – zgłoszenia można składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmnie, przy ulicy gen.J.Hallera 11, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy urzędu, telefonicznie 56 686 84 37,
- Mailowo – zgłoszenie prześlij na adres e-mailowy: sekretariat@mopschelmno.pl
Uwaga!!!
Zgłoszenia, które wpłyną po terminie rekrutacji automatycznie będą kwalifikowane na listę rezerwową według kolejności zgłoszeń, pod warunkiem spełnienia kryteriów formalnych.
W przypadku powstania pytań, czy wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny po numerem:
56 686 84 37
789 339 341
Dokumenty wymagane do zgłoszenia / dokumenty do pobrania:
- Formularz zgłoszeniowy – załącznik nr 1;
- Dokumenty potwierdzające spełnienie kryteriów formalnych i merytorycznych (punktowanych): np. rachunki / decyzje itp. z imieniem i nazwiskiem oraz adresem zamieszkania potwierdzające zamieszkiwanie na terenie Miasta Chełmna, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub dokument równoważny, zaświadczenie o korzystaniu z Programu FE Pomoc Żywnościowa itp.)
Dokumenty, z którymi należy się zapoznać:
- Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w Projekcie;